Etichete

marți, 2 martie 2010

lunch break pe fwd

meniu pe ziua de azi:

nu m-am putut trezi la timp, asa ca nu am baut nici green smoothie-ul si nici nu mi-am mancat taratele cu lapte de soia. asta e, ce sa faci cand te culci prea tarziu. am mancat aceleasi cereale stupide cu lapte, care sunt convinsa ca sunt pline de zahar.

la pranz a fost mai bine: salata din spanac, 3 fire ceapa verde si rosie. am mai avut cateva midii, o conserva ton in suc propriu, cateva bucatele de cascaval afumat (nu prea sanatos, evident) o lingura de salata bulgareasca si niste caju. problema mare e ca am mancat PE FUGA, nu am simtit mai nimic si cu fiecare inghititura simteam cum ma umflu, fara sa ma satur, totusi. asa ca am mai mancat si un sandvis cu paine wholemeal (ma rog....), crema philadelphia, rucola si cateva fasii de somon. ma felicit ca nu am cedat tentatiei de a manca ciocolata, asa cum simteam, dar pe de alta parte nu e deloc ok ca am suplimentat in felul asta.

ce am facut bine: m-am aprovizionat ok pe saptamana asta, am tinut cu dintii sa nu mananc dulce (because cancer feeds on sweets...)

ce trebuie sa fac:
sa ma organizez mai bine cu timpul: sa ma culc devreme si sa ma scol devreme asa incat sa am un mic dejun sanatos
- sa pregatesc cina mai repede si acolo unde se poate, in avans
-sa mananc inceeeeeeeeeeeet (o masa trebuie sa dureze cel putin 20 minute, nu 5 ca ale mele....)
- sa nu mai fac amestecuri asa complexe si pe care stomacul nu le difera neaparat ...

pranzul pentru maine
-humus proaspat cu betigase de morcov si ardei rosu
- quinoa cu mazare

simplu ca buna ziua:)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu