Etichete

marți, 16 martie 2010

news

e adevarat: nu prea m-am ghidat dupa retetele pe care mi le planificasem, dar am improvizat cu succes aproape de fiecare data. singurul experiment ratat a fost orezul fals din conopida cu ciuperci si sos de rosii cu usturoi. initial, cand l-am gustat parea bun, dar a doua zi a fost dezgustator si l-am aruncat. cred ca pentru ca nu l-am bagat la frigider?
o alta reteta oarecum ratata este cea de chipsuri de dovlecei. ideea e totusi foarte buna.

ce am mancat azi: guacamole din jumatate de avocado, cu rosioara, ceapa verde si un catel de usturoi, plus mult patrunjel. si o conserva si jumatate de sardine cu o lingura de quinoa si cateva masline. ca 'paine' doua felii absolut delicioase de Ryavita. suuuuuuper bun. mi-a fost pofta apoi de ceva dulce, dar am mancat un mar, desi stiu ca nu se mananca dupa masa. azi-dimineata mi-am baut cocktailul verde din broccoli si jumatate de mar, plus cateva fire de patrunjel. cat de buuuuuuuun. am de gand sa cresc concentratia de frunze si sa o scad pe cea de fructe.

pe maine vreau sa imi fac o supa simpla din mazarea de la congelator, jumatate de avocado, broccoli si bucatele de ceapa. la felul doi ma mai gandesc. simt ca invat lectia cumpatarii si incerc sa ajung la un echilibru pe care nu l-am avut niciodata. ma simt bine, mai frumoasa si mai vesela.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu