Etichete

miercuri, 10 martie 2010

Despre renuntari

astazi sunt calma, aproape senina. aseara am calcat iarasi stramb- am mancat biscuitii aceia (am descoperit ca cei simpli sunt mult mai buni decat cei cu dovleac) cu ceva cascaval, masline si caju, apoi curmale. total necesar. am descoperit insa fructul de papaya, absolut innebunitor. am sa ma iau, e delicios.

de dimineata am facut o pauza de la green smoothie si nu mi-am facut nici pachetelul. incerc sa dezamorsez panica de a nu fi facut ceva, de a nu avea mancare sanatoasa etc. la micul dejun am mancat niste strugure rosu delicios, desi adus din africa de sud!!!!!!! nu vreau sa stiu cu ce l-au tratat si foarte putine nuci, dar fara pofta, ceea ce e bine. nu imi e pofta nici de ciocolata sau alte dulciuri. la pranz am sa imi iau o salata si o supa de la cafeneaua mea organica.

diseara ma duc la sport si acasa vreau sa incerc pilaful crud din restul de conopida, amestecat cu boabe de mazare si felii de ciuperci, plus ceapa verde. deasupra am sa pun un pic de ulei si am sa condimentez. deja imi imaginez o supa raw din rosii, broccoli si mazare. de-abia astept sa o fac!!!! cu putin usturoi si ulei, poate si avocado?

ina a postat o reteta extraordinara de chipsuri din dovlecei. se face repede, e simpla si probabil delicioasa. am sa o testez curand si poate in felul asta am sa inlocuiesc cinele mele stupide cu ceva sanatos si necalorios, care sa ma lase sa dorm linistita.

ah! sunt mandra si fericita ca am reusit sa ma culc devreme aseara, la 22.15 eram in pat. so unlike me!!!

mi-am dat seama ca ar trebui sa regandesc raw philosophy: nu e vorba despre renuntari, pofte si doruri, ci despre castigarea unui TARAM NOU. raw este terra incognita: gusturi, combinatii, culori si senzatii NOI. sunt atatea variatiuni, atata complexitate, atat de mult de simtit, de inteles si de descoperit.

da, azi sunt senina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu