Etichete

joi, 4 martie 2010

mici pacate

Aseara am fost la yoga- mi-a reusit mai bine balansul la unele exercitii si m-am concentrat mai mult asupra respiratiei. Pe de alta parte, nu am fost foarte buna la donkey jumps- inca nu am suficient curaj sa ma arunc in sus, dar sunt aproape, simt eu. Si nici statul cu genunchii pe brate nu mi-a iesit asa de bine- oare oi fi prea grea?

Cand am venit acasa, am pacatuit cu caju, cascaval si doua chifle proaspete pe care le cumparase Elvin. Bad Sinzi. Dar pur si simplu mi-am zis: la naiba, in seara asta fac ce vreau eu. Asta e....

In dimineata asta m-am trezit cu greu si nu am mai avut timp de smoothie, dar la serviciu am spus pa! cerealelor coated in sugar si am mancat taratele mele cu lapte de soia si scortisoara, pregatite de acasa. Sa vedem ce urmeaza....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu