Etichete

marți, 9 martie 2010

stiri

upa ce vineri si in w-end m-am destrabalat intr-un mod pervers- cu o felie de prajitura vineri, apoi junk food seara la cinema si paste sambata seara, duminica am revenit la sentimente mai bune cu privire la corpul meu:) si am facut o supa crema de conopida cu ceva cartof in ea.
sunt mandra ca pana acum mi-am baut in fiecare zi sucul verde. urmaresc sa schimb procentajul frunze-fructe pana ajung la 30%fruct. imi place la nebunie. a doua veste buna e ca saptamana asta nu am mai mancat cerealele pline cu zahar. victorie.

aseara am pacatuit cu biscuiti low cal cu cascaval (uffff ce bun e) si midii, pe marginea unui pahar de vin rosu. desi in metrou nu imi era deloc foame, ameteala de la vin, pofta si atmosfera au invins.....
m-am hotarat ca seara, inainte sa mai bag orice in gura sa beau doua pahare mari cu apa. asta ar trebui sa ma dezvete sa mai mananc. azi-noapte am dormit prost si am visat ciudat din cauza ca am mancat.

azi am mancat o salata cu rosii, ceapa, salata verde multa de tot, cateva midii crude, un pic de sardine si ca snack alune, seminte si fructe uscate. astea din urma au multe calorii, dar tin de foame. acum chiar nu imi trebuie nimic, sper sa o tin asa pana seara.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu