Etichete

duminică, 28 februarie 2010

jurnal culinar de week-end

week-endul asta a fost destul de dezorganizat dpdv al mancarii. a plouat mult si nu am reusit sa ies la cumparaturi in timp util, deci am exagerat cu migdalele, caju si nucile in general. parta buna e ca m-am tinut de green smoothie si am baut multa apa.

pentru maine mi-am propus asa:

mic dejun: green smoothie din spanac si mar, ceva bran cu lapte de soia

pranz: salata cu salata verde, rosii cherry, ceapa verde, spanac
midii date putin prin tigaie, dovlecel si ciuperci doar lasate in tigaia de teflon, plus seminte de in.

si fructe. cred ca acopar necesarul de fibre. midiile nu sunt sigura daca contin multe proteine, dar cred ca meniul e destul de echilibrat.

scopul pe saptamana asta: sa tin dulciurile la minimum si sa consum mai putine nuci, plus cina o dam la dusmani. am zis!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu