Etichete

duminică, 21 februarie 2010

hrana de azi

azi m-am trezit tarziu (dar de maine toate astea se vor schimba:). am facut un smoothie verde din broccoli si apa, pe care l-am baut delicat, citind in tot acest timp Studiul China. mai tarziu am mancat o felie de paine facuta de mine, unsa cu fasole batuta si paprika si deasupra bucatele de rosii cherry. pentru rasfat, o bucata din prajitura cu portocale ratata.

dupa-amiaza ne-am delectat cu supa crema de cartofi si ciuperci. E. a servit-o cu smantana si cascaval ras, eu cu putin cascaval. La felul doi am avut o mega salata cu salata verde si noutatea a fost data de caju. Caju-ul face orice mancare mai consistenta. Mi-a placut, mai facem.

harta zilei de maine (in mancare):

mic-dejun:
-smoothie de kale

*pauza*

-oat bran si oat flakes cu scortisoara in lapte de soia

pranz:
-salata cu rosii cherry, salata verde, ceapa verde si caju, plus o feliuta de telemea si o felie de paine integrala
-quinoa (cu turmeric si piper verde) si sardine

gustare:
mar

cred ca e foarte bine. doua chestii imi dau de gandit:
(i) mananc(am) prea mult;
(ii) mananc prea variat in acelasi timp i.e.amestec prea multe alimente la aceeasi masa sau in acelasi fel de mancare. pe de alta parte, mi s-ar parea fad sa mananc quinoa goala DESI savurand cate un aliment at a time probabil ca voi ajunge sa ii simt adevarata savoare.

pentru saptamana asta mi-am propus sa incerc sa nu mananc nimic dulce in afara de fructe. nu va fi greu, pentru ca am mai incercat. am sa povestesc duminica viitoare cum a fost.

pe termen lung, vreau sa incerc sa renunt la carne si la dulce, macar pentru o saptamana. apoi sa mananc trei zile crud.
pentru asta am nevoie de retete, de mancare de post si cruda savuroasa. eu nu pot manca chestii care nu imi plac. asta mi-s:)! asa ca blogul asta va servi drept retetar si numai indreptar.....
toate panzele sus!:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu