Etichete

joi, 25 februarie 2010

raport:)

Incerc sa tin pasul cu blogul asta, dar nu prea imi iese. sa vedem, ce am mancat zilele astea. pai ieri (miercuri) din cauza unui mic accident acasica, nu am reusit sa imi prepar o mancare de post, asa ca venita la serviciu am halit tocanita de pui marocana- adica pui, cu orez alb, beans si sos de rosii, ceea ce nu prea m-a incantat.

asa ca ma revansez azi: de dimineata smoothie verde cu kale si mar, la serviciu un mar si juma de mandarina, plus niste cereale (desigur, alea nu sunt sanatoase, dar mi-era inca foame). la pranz am avut spaghete reci (cica mai sanatoase) cu pasta de masline, ciuperci si rosii crude. bun, dar cam putine legume pentru gustul meu. plus ca spaghetele nu sunt integrale. nu-i nimic, facem mai bine data viitoare.
ma simt putin cam nervoasa, asa ca am pofta de ceva nesanatos, dar zic pas! sunt inconjurata de legume si ceai, tocmai bine.

pe dupa-amiaza inca niste fructe si diseara ceai. nu am reusit sa pregatesc nimic pentru vineri, in care mananc tot post. ar fi frumos sa fac o salata maaaaaaaaare.

retroactiv, saptamana asta nu am reusit sa mananc fara dulce, am scapat o gogosica minuscula, si cerealele alea au si continut destul de mare de zahar. pe de alta parte, ma felicit ca nu m-am atins de ciocolata. totusi, intr-o seara, sub impulsul oboselii, sictirului si nervilor am mancat paine (integrala, facuta de mine) cu oribilul salam de sibiu si cascaval. nu mult, dar suficient incat sa imi para rau. never again!!!!

concluzia? healthy eating requires PLANNING!!!!!! trebuie ca din week-end sa ma gandesc clar la un meniu si sa pregatesc cele necesare. pe viitor am asa:
salate multe
humus
pasta de avocado
supe

progresez si cu cartile despre nutritie si cancer. incet, dar sigur. ieri seara am citit despre tipurile de cancer si despre cum se pune un diagnostic. am vrut sa abandonez cartea, mi s-a parut terifianta. dar e ok, am sa continui. trebuie sa fac o categorie separata cu book reviews si cu rezumate din ceea ce citesc.

la yoga ieri nicole (instructoarea) mi-a spus la final ca i se pare incredibil cat de mult am avansat. nu au trecut decat cateva luni, insa si eu simt din plin asta. am nevoie sa merg la yoga, imi place ca am constient aceasta intentie in cap. in plus, saptamana asta am fost de trei ori la yoga, ceea ce mi se pare extraordinar. am sa incerc sa vad daca sunt up for swimming in week-end.
aseara, in drumul spre casa mi-a venit sa dansez!!!!!!!! dupa atata timp, dansam in ploaie cu umbrela, geanta de sport si geanta personala. si mi-a venit o idee: trebuie NEAPARAT sa merg la cursuri de dans. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu