Etichete

vineri, 26 februarie 2010

un fel de update pe fast forward

ce am mancat azi:
nu am reusit sa ma scol la timp (damn!!!!) pentru green smoothie. la serviciu am mancat cereale cu lapte (nu imi vine sa cred ca chiar inghit asa ceva!!!) si 2 mere la micul dejun, plus ceai verde. la pranz mi-a fost foame si cum nu aveam nimic la mine, am fost la cafeneaua mea preferata si mi-am luat o supa de parsnip, celery si cartof- excelenta. pe langa ea, salata verde, spanac si ceva spaghete de soia. si un sandvis cu ciabatta, un pic de branza, salata si prosciutto. da, nu am reusit sa tin post.
a, si pentru ca ma simteam bine, ca sa top everything up, am mancat un macaroon cu zmeura. nu mai mancasem niciodata, dar nu mi s-a parut nimic interesant.
ideea e ca acum ma simt plina si mi-am propus sa nu mai mananc nimic pana la finalul zilei. ideea e ca asta nu mi-a ridicat nivelul zaharului in asa hal incat acum sa visez numai ciocolata. am vrut sa ma recompensez pentru faptul ca am fost cuminte saptamana asta.

ieri seara, desi nu imi era chiar foame rau de tot, am mancat caju si o salata maaaaaare cu niste paine. se putea si fara cina, dar lucram la asta.

ahhh!!!! am descoperit ca in martie o sa fie un targ numit vitality ....super mare: cu beauty stalls, health si fitness stalls, plus workshops. si vreau neaparat sa ma duc.

diseara cand ajung acasa o sa fac meniul pe saptamana viitoare, impreuna cu ce trebuie sa cumpar. si in al doilea rand, am sa scriu despre targul asta. dixit:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu