Etichete

duminică, 9 mai 2010

guacamole-n sandvis

Si am facut un guacamole nemaipomenit:

2 fructo-legume avocado de marime medie
2 catei usturoi
lamaie cat cuprinde
2 fire ceapa verde
piper rosu, piper verde proaspat macinate
o adiere de sare

Secretul pentru un guacamole reusit este ca fructo-leguma avocado sa nu fie nici foarte copt, nici foarte crud. Am mancat avocado prea copt, maroniu aproape si nu mi-a placut. Am mancat si avocado verde, care dupa 3 saptamani de stat la copt tot verde ramane: si tot nu mi-a placut.
Ca sa-i iau din greata (ca mie mi se pare gretos), ii pun muuulta lamaie, care il face si cremos.

De data asta l-am uns pe felii subtiri si nutritive de rye pumpernickel. Alaturi voi avea o salata mare cu de toate. Si gata pranzul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu