Etichete

miercuri, 7 aprilie 2010

raport de stare

Sa vorbim despre lucrurile pe care le-am facut, mai degraba decat despre cele pe care nu le-am facut in vacanta ce tocmai s-a incheiat:
- am incercat cheesecake-ul de portocale dupa reteta Inei. A iesit excelent si fara unt de cacao. Crema a fost foarte buna, poate trebuia sa puna mai putina coaja de portocala, dar a fost delicios si asa. Cu siguranta un desert pe care il voi mai incerca. Nu arata foarte estetic, dar se poate pastra bine si la congelator si se poate lua ca gustare la serviciu. Alt avantaj, pe langa cele evidente, este ca nu poti manca 3 felii odata, ca la un tort normal

- ieri am preparat cel mai bun pesto din viata mea. am fost teribil de fericita cand l-am gustat. am sa pun si reteta.

-am citit destul de multicel despre vegan si raw. m-am lamurit ca personajele bragg sunt niste impostori, dar The Complete Idiot's Raw Guide si Vegan Guide sunt tare bune. Am mai prins curaj cu branza de caju si cu sprouts. Cred ca voi incerca curand.

Ce NU am facut:
- nu am mancat foarte sanatos. singura explicatie pe care o am este ca psihologic, am simtit ca e vacanta, deci liber la toate prostiile. si am inghitit multe
- nu am facut suficient sport si nu m-am expus suficient la lumina. my bad

am in plan sa fac din nou falafel. pentru azi am un pranz delicios, de-abia astept sa il mananc. fructele pe post de mic-dejun work perfectly for me. inca nu ma culc suficient de devreme ca sa ma duc la alergat de dimineata. tot din motiv de lipsa de timp mai sar cateodata si peste green smoothie. dar o sa repar si asta!!!

P.S. mi-am dat seama ca uneori ma prind in lantul good mood- good food, bad mood- bad food. sau bad food determina bad mood. cert e ca atunci cand mananc prost, sunt groaznic de iritabila, toate astea avand legatura si cu digestia defectuoasa....
Pana la urma, totul are legatura cu totul.....sanatatea si hrana si viata si munca si dragostea ar trebui intelese holistic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu